Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 9 maart 2017

Gefelicteerd met je Jubileum ....

Hallo allemaal ,

Deze week werd ik gevraagd of ik een kaartje had voor iemand die 25 jaar jubileum op het werk had.
Dit had ik niet maar wat je niet hebt kan je altijd nog maken he ?
Dus zo gezegd zo gedaan en dit is het resultaat geworden .
Sorry voor de foto`s ik ben vergeten om met mijn toestel eventjes foto`s te maken dus heb alleen deze die ik snel met mijn mobiel had gemaakt .


De vrouw waarvoor de kaart bestemd was hield van koken dus vandaar een personal touch met de vork en de lepel hihi.
Tot de volgende keer
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

5 opmerkingen:

  1. Mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart in die zachte kleurtjes Cindy. Leuk detail met dat bestek erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, Cindy. Mooie, zachte kleurtjes en rustig aangekleed. Daar hou ik wel van.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat mooi gedaan! Die strik is gaaf! EN de vork en lepel natuurlijk ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)